Jelentkezések a 2018. évi magyar Science on Stage fesztiválra

Az "Egyéb" oszlop jelei: 

A "Leírás" oszlop jelei:

Projektgazda neve Város Projekt címe Leírás Egyéb
(A) Természettudomány a korai években
A01. Balaton Tamás Szigetszentmiklós AtomTeam Tudományos Diákkör R , H 19 M Sh
A02. Braun Barbara Csókakő Szórakoztató(t)an R , H      
A03. Kiss Miklós dr. Gyöngyös Napóra R , H 19  
A04. Molnár Milán Győr Komplex természettudományos nevelés-oktatás megvalósítása kisiskolás kortól R , H 19   Sh
A05. Papp Katalin dr. Szeged Első csók a tudománnyal: gyermekkísérletek iskolán kívüli környezetben R , H 19  
             
(B) Digitális írástudás és a természettudományok tanítása
B01. Bagosi Róbert Gyula Hangsebesség mérése - újragondolva R , H 19 M  
B02. Egri Józsefné Kállósemjén Vonalkövetési algoritmusok EV3 robotokra R , H 19    
B03. Fraller Csaba Hévíz Nyomkövetett gázrészecskék - statisztikus fizikai mennyiségek vizsgálata IKT eszközökkel R , H 19    
B04. Inczeffy Szabolcs Ócsa A GeoGebra program felhasználása egynéhány inovációs ötlet bemutatására R , H      
B05. Kapitány János Sándor Budapest A szakgimnáziumi komplex természettudomány tantárgy digitális projektjei, IKT eszközök a természettudományok oktatásában R , H 19 M  
B06. Képes Csilla Budapest Escape Room To Go R , H 19 M  
B07. Lakosné Makár Erika Kaposvár Robotok a jövő szolgálatában R , H 19    
B08. Piláth Károly dr. Budapest LabVIEW-val támogatott fizikaórák R , H 19    
B09. Salamon József dr. Cegléd A "fizikai gondolkodás" megalapozása R , H   M
B10. Szabó Róbert Budapest A hőtan tanítása a fizika kultúrtörténetén keresztül R , H 19 Ea
B11. Szalayné Tahy Zsuzsanna Budapest Guess the code! R , H 19 M Ea
B12. Szász János dr. Pécs Az elektromos fogkefétől a rádiózásig R , H     Sh
B13. Tarczal-Márta Edit Sándorfalva Mutasd a digitális történeted, megmondom ki vagy (digitális történetmesélés a természettudományos tárgyakban) R , H 19    
             
(C) Fenntartható fejlődés a természettudományok tanításában
C01. Dobóné dr. Tarai Éva Budapest A természet színei - az ékszerész rúzsa, a tenger azúrkékje, a bogyók pirosa R , H 19    
C02. Kovacsics Bernadett Szombathely Száz év - száz magyar találmány R , H 19 M  
C03. Magyar Csabáné Tata A Föld napja - a Nap Földje R , H 19 M  
C04. Moór Róbert Szob Lost in space - alkotópedagógiai témahét R , H 19 M  
C05. Nagy István Cegléd Matematika program okostelefonra R , H   M  
C06. Róka András dr. Budapest A szférák harca / avagy fenntartható-e az, ami el is tud romlani? R , H 19 M Sh
C07. Törökné Török Ildikó Csongrád A biológia és a fizika kapcsolata a tanórákon, az élő szervezetben és a környezetvédelemben R , H   M  
C08. Vitkóczi Fanni Dunakeszi Klasszikus középiskolai kísérletek újragondolása modern eszközökkel R , H 19    
             
(D) Csillagászat és űrkutatás a természettudományok tanításában
D01. Tusorné Fekete Éva Gyömrő Irány a Mars! R , H 19    
D02. Oláh Éva Mária Budapest Részecskefizikai detektor építése iskolák közötti együttműködésben R , H      
             
(E) Alacsony költségű és újrahasznosított anyagokkal megvalósított kísérletek
E01. Almási János Budapest Színek, fények, energia.(Colours, lights ,energy.) R , H 19    
E02. Beszeda Imre dr. Nyíregyháza Csináld magad 2.0! Egyszerű eszközök – érdekes kísérletek. R , H 19   Sh
E03. Borbély Venczel dr. Tahitótfalu Egyszerű kísérletek próbapanelen R , H 19 M  
E04. Csernoch Mária dr. Debrecen Sprego solutions in science and arts - Sprego megoldások a tudományokért R , H 19 M Ea
E05. Csóka Balázs dr. Pécs Mikroszkópiás metszetkészítés újrahasznosított eszközökkel R , H      
E06. Juhász László Pécs A háztartási alufólia vastagságának mérése többféle módszerrel R , H 19 M  Ea
E07. Leitner Lászlóné Nyíregyháza A meghatározott és a véletlen határán R , H      
E08. Nagy Márió Tibor Orosháza Hogyan került a káposzta a kémiába?  – Egy foglalkozásterv kifejlesztésének, kipróbálásának és értékelésének tapasztalatai R , H      
E09. Nemes-Nagy Erika Szeged Alter Science Challenge R , H 19    
E10. Sánta Imre dr. Pécs Delejes kísérletek R , H 19 M  
E11. Sarka Lajos Nyíregyháza Kémiai kísérletek egyszerű és újrahasznosított eszközökkel mindenkinek R , H    
E12. Seres István dr. Gödöllő Fizika kísérletetek midennapi eszközökkel R , H 19 M Sh
E13. Szabó László Attila Szentes Mire jó egy aula? - fizika órák tantermen kívül R , H      
E14. Tarján Péter dr. Nyíregyháza Fizikai mérések mikrokontrollerekkel R , H 19    
E15. Varga István Tata Újrahasznosított anyagokból készült robotokkal a gyakorlati oktatásban R , H 19 M Sh
             
(F) Befogadó természettudomány
F01. Komáromi Annamária Budapest Víz áramlási sebességének mérése Arduinoval R , H 19    
F02. Orbán Sándor Budapest Egymás szolgálatában: a természettudományok és a sport R , H 19   Ea
F03. Sinkó Andrea Szombathely Tudomány a porondon R , H     Sh
F04. Skultéty Katalin Miskolc Szabadulj ki! R , H 19 M  
F05. Tóth István Székesfehérvár Élvonalban a kettes számrendszer R , H      
F06. Várnai László Veszprém Az elektromos ellenállás és a stressz R , H 19    
F07. Zsigó Zsolt Nyíregyháza Bánkirobot Team - Tanulás valós problémák megoldásával R , H 19    
             
(G) Joint project (közös projekt)
G01. Szamper Aranka Oroszlány Drámai és sokkoló fizika (Dramatic and Shocking Physics) R , H 19 M